26 de novembre 2008

PARECIDOS RAZONABLES (VII)

























Cómo publicar con éxito gracias al mercado inmobiliario.


6 comentaris:

Humanoide ha dit...

No sabes que complicación que es para los libreros, éste tipo de parecidos. De diez clientes que piden un libro, probablemente uno solo tenga todos los datos. La mayoria se guia por la tapa.

El llegidor pecador ha dit...

¡Vaya si lo sé!
¿Uno de diez? ¡Qué generoso!

Anònim ha dit...

Un de cada deu!?! Mare meva, quin "despiste" que porta la gent. Jo miro d'anar-hi un cop al mes (semore que l'economia m'ho permet) i sempre tinc clar què compraré, sóc una "clienta model", doncs?

El llegidor pecador ha dit...

Malament, Meritxell, si sempre tens clar què compraràs; deixa't enredar pels llibreters dona!

Anònim ha dit...

Pels llibreters sí que m'garada deixar-me ensabonar, hi vas amb alguna idea (normalment un best-seller, que tothom ha llegit i no vols ser-ne l'únic) i si els hi preguntes i els hi fas cas, descobreixes meravells (així vaig descobrir Eduard Márquez, per exemple, un escriptor que recomano a tothom).

El llegidor pecador ha dit...

Home, Alfred, no es tracta tant d'ensabonar com de mostrar, proposar i, en el bon sentit, ensarronar.